2011. augusztus 10., szerda

Eladjuk autórádió!:
Eladni autórádió, amely továbbra is működik, de van egy kis hiba. Én használ ez hosszú idő, de sajnálatos, hogy ez csak bizonyos pillanatokban kezdődik. Mivel még mindig van egy tartalék, ez túl drága megjavítani külön-külön.
Azt hittem, talán talál valakit, aki szeret így, és ez a gondolat is örömmel játszottak körül ... és így talán tud tenni valamit vele. Ha érdekel neked! Telefonszám 0174/194 18 27 vagy e-mailben amelie6@gmx.de
Élek Hannover Linden-Mitte! Ha lehetséges, mint a pickup, de én is küldeni neked!
Az ár minden esetben forgatható (én biztosan nincs ár még a fejemben!), Én csak boldog, amikor dobni csak nem kell, de lehet valahogy talán!
Ez nem CD-t vagy szalagos meghajtó, de a kapcsolat az USB, memóriakártya, stb És összességében egy nagyon jó hang! Mivel még mindig működik tökéletesen, tetszett nagyon tetszett!
Ár: VB