2011. április 29., péntek

Flip-Up Motorkerékpár V210, antracit, teljesen új, soha nem hordott! Gr. M

Flip-Up Motorkerékpár V210, antracit, teljesen új, soha nem hordott! Gr. M:
Itt kínálnak egy vadonatúj bukósisak flip. Én még soha nem viselt, mert vettem észre, utólag, hogy illeszkedik a külső méretek kapcsolatban én magassága (155 cm) túl nagy. Nem tudtam, hogy vásárolni is nézz a tükörbe. Ő is nem fér a sisakom rekeszben a jet-ski. A méret M (57-58 cm). Én általában S, de a belülről annyira szűk. A sisak egy csomó kiegészítők, mint például a tartalék ernyő, télen gallér, Chin szélterelő, légzés őr, arcát párna csere, integrált napvédő ernyő. A plexi van felszerelve, karcálló és páramentesítő bevonattal. A belső párna is vegye ki a tisztításhoz. Egy táska készült szövet is egyet, hogy a. A fotó, a sisak kissé nyitva, így nem a rés egy kicsit szűk, de nem zárt sisak.
A sisak teljes körű garancia, a vásárlást igazoló, és eredeti csomagolásban kapható.
Ár: 50 EUR